neděle 4. března 2018

Vintage zrcadla - trochu světla prosím!

Volejte sláva a tři dny se radujte - nejhorší měsíc v roce je konečně za námi! Ano, je tomu sice již pár dní, ale já se teprve teď začínám pomalu vzpamatovávat a tento fakt patřičně oceňovat. Letošní únor mi dal fakt dost zabrat, díkybohu, že je tak krátkej. Moje tělo vyplo, moje mysl taky. Místo lyžování neschopenka, místo plánování nových projektů chandra a nepříliš kvalitní online seriály. Jako správná váha budu doufat v harmonii a to, že většinu negativna jsem si pro letošek už stačila vybrat.

S březnem jsem začala trochu plánovat. Tělo jsem uvedla do vertikální polohy a konečně podrobila ráznému kritickému zraku nekonečnou řadu odložených záložek v mým prohlížeči. Jedna z nich byla stránka Aukra a vyhledávání vintage zrcadel.

Už delší dobu totiž bojuju s vytvořením galerie v naší chodbě. Neustále přenáším obrázky z kuchyně do chodby a zpět a pořád mi tam něco chybí, neštymuje a nesedí. A pak to přišlo. Nápad! Naše kuchyňka má světlo akorát odpoledne, jinak do ní sluneční paprsky příliš nedosáhnou. Napadlo mě tedy na jednu zeď sehnat starožitné zrcadlo, které by (doufám) mohlo trochu toho přirozeného světla vykouzlit! No a nebyla bych to já, abych v takovém případě neprovedla krátký internetový průzkum, že.

1. Průzkum se týkal hlavně otázky, jestli bych byla schopná najít dostatek argumentů do případné diskuze na téma "je to hnusný a kýčovitý". Stejně se ale (zase) ukázalo, že doma taková diskuze nehrozí. Moje drahá polovice má v mé dyzanjové oko plnou důvěru, které se obvykle projevuje prohlášením "já nevím, jak myslíš, mně je to jedno".

Každopádně teď jde o to, jestli přesvědčím vás! Co myslíte, dobrý, ne?

zdroj
2. Fotomateriálu na toto téma v rámci mých představ není úplně mnoho. Hodně takových zrcadel jsem ovšem potkala nad krbem ve starých francouzských bytech.

zdroj
3. Nebo v koupelnách, kde je výskyt zrcadla poměrně logickým prvkem. Ale né, Anka musí mít zdrcadlo v kuchyni.

zdroj
4. V téhle místnosti bych se nechtěla koukat na horror, ale za dne dobrý

zdroj
 5. Moje oblíbená, už asi 3x použitá fotka, tentokrát v hlavní roli zrcadlo

zdroj
 6.

zdroj
 7. Ach! No jakmile jsou u toho eště kaktusy a růžová, tak jsem jasná.


zdroj
8. Tenhle obrázek je skvělej důkaz toho, jak zdobné vintage zrcadlo může skvěle fungovat v moderním interiéru. Podle mě pecka.

zdroj
 9.
zdroj
 10.

zdroj
Mňo. Je to jasný, jdu do toho.

Co vy a zrcadla?
Krásný březen a snad i začátek jara přeju

post signature

8 komentářů:

  1. Ta trojka, to je kousek! senzační!!! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, krásná isnpirace Ani. Někdo si s tím dal práci :)

    OdpovědětVymazat
  3. Perfektne spracovane, dobrý výber. Krásny deň.

    OdpovědětVymazat
  4. Stará zrcadla mi připadají úžasná! Hrozně jsem chtěla jedno malé až středně velké do obýváku a těšila jsem se na lov. Ale mé dyzajnerské oko důvěru nedostalo (abych byla úplně upřímná, byla mi položena otázka, jestli jsem se náhodou úplně nezbláznila :-D). Držím palce, ať nějaké ulovíš! B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od včerejška už mám! Sice to není vintage dřevořezovej rám za desítky tisíc, ale není to moc poznat :D Foto coming soon, snad, haha

      Vymazat
    2. Pááni, jsem zvědavá! B.

      Vymazat