neděle 21. ledna 2018

Barevná injektáž z Melbourne

Tak jo, přiznání na začátek: mně už z té naší středoevropské zimy solidně šplouchá na maják. Ve snaze zmírnit barevnou deprivaci jsem si tedy rozhodla spravit náladu projížděním australských The Desing Files, kteří mě z hlediska výbuchů barev a spousty světla nikdy nezklamou. A protože situace je kritická, padl mi do oka pravděpodobně ten nejeklektičtější a nejbarevnější interiér, který se na těchto stránkách vyskytuje. A hned se cítím značně občerstvena!

Tento interiér se nachází v Melbourne a bydlí v něm rodina ilustrátorky a designérky Pauly Mills. Ze všeho nejvíc mě dostal jejich obří krb, který je jak z hradu.


Miluju kelimy, miluju fikusy a fascinujou mě sametový pohovky. O všem už jsem psala separé, o něčem už několikrát. Náhoda? Nemyslím si! Možná sem v minulým životě byla Australanka?



Dětské pokoje jsou v tomhle domě zcela turbobarevný. Kromě vintage nábytku se mi líbí specifický přístup k pubertálnímu vylepování plakátů - taková obří kreativní nástěnka přímo na zdi totiž vůbec nevypadá blbě!



A jestli jednou budu mít svůj "ateliér", takovouhle zeď tam budu mít taky.


Ten krb! A ta toaletka!


Tolik barev, vzorů a textur rozhodně není záležitost pro každýho. Ani já nemám ve své krvi dostatek temperamentu, aby to u nás vypadalo takto. Ale to ještě neznamená, že nedokážu strávit pět minut civěním na tuto fotku s očima jak tenisáky


Nevím, co si myslím o tomhle skládán koberečků vedle sebe. Co myslíte vy?


Kredence jsou dalším mým oblíbeným prvkem v interiéru. Sami doma jeden vlastnoručně zrenovovaný máme - a musím říct, že je skvělej. Nedokážu si představit, že slavnostní broušený skleničky a wedgwood hrníčky skladuju někde v podýhované mdf skříňce na dřezem....


Je jasný, že tento "krb" už dávno není funkční. I tak ale v interiéru vytváří focus point, na který je radost pohledět!



Taky máte pocit, že chybějící barvy byly v mozku trochu doplněny?

Originální článek The Design Files, fotky Annette O'Brien.

Krásný zbytek neděle vinšuju

post signature

7 komentářů:

  1. Ta modra pohovka je nadherna!
    Treba mne osobne se poskladanych koberecku vice libi, ale nedovedu si predstavit, ze se behem bezneho provozu ani nehnou.
    Diky za pekny clanek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám pocit, že bych se záhy přerazila :))) Já díky za komentář!

      Vymazat
  2. Na mě je tam trochu moc věcí, ale koberce a sametový gauč jsou boží! A nejvíc mě teda berou ty (asi) dětské vyřezávané postele.

    OdpovědětVymazat
  3. Farby môžem, aj odvaha by sa našla, ale mám radšej menej všetkého. Asi by som trochu prečistila ten interiér a nechala tam polovicu dekorácií. (alebo tretinu?) Ale perfektný článok, Krásny deň prajem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě to hodně dělají ty obrázky na zdech - věcí samotných je tam ve výsledku myslím docela průměrně, když se na to teď koukám znova svěžím okem :D

      Vymazat
  4. Já bych si přála ty plakáty s ptákama. <3

    OdpovědětVymazat