středa 7. června 2017

Bohémské léto s Tine K Home

Když jsem narazila na fotky letošní kolekce jaro/léto od dánské značky Tine K Home, zmocnila se mě okamžitě touha vlastnit venkovské sídlo na španělském pobřeží. S focením se totiž z Dánska přesunuli na Ibizu a dobře udělali, protože ten výsledek fakt stojí za to. Úplně se vidím, jak tam sedím, držím v ruce sklinku Riojy a žeru jamón! Vidíte se tam taky?


Bohémský styl mám ráda. Baví mě boho barvy, vzory, materiály, přesahy do etna.... ale úplně ze všeho nejvíc je mi blízká ta uvolněnost a rozevlátost. Bydlení není jaderná fyzika a myslím, že ho není potřeba brát extra vážně, v čemž mi jde boho dost na ruku. Konec filozofování, ty cementový kachle žeru! Jsou krásný třeba naskládaný v lajně uprostřed stolu jako plocha na svíčky, skleničky atd., ale i samostatně jako tácek pod kytky, lucerny nebo cokoliv dalšího.


Jo tam teď hned potřebuju. Nevíte někdo, co tam jede za autobus?


Lucerny jsou podle mě numero uno způsob, jak vykouzlit romantische atmošku kdykoliv a kdekoliv.


Stolování venku je na létě asi ta vůbec nejlepčí věc. Myslim já. Co myslíte vy?






Ratanový a bambusový nábytek mám hodně spojený s létem a terasami, nicméně v interiéru velmi dobře funguje i celoročně.



Kdo se mnou jede na Ibizu?

Obrázky Tine K Home, v ČR nakoupíte například na Bella Rose.
Papa
post signature

Žádné komentáře:

Okomentovat