čtvrtek 8. prosince 2016

Byt v centru Stockholmu...

Minulý byt jsem na blog dávala s tím, že práci stylistky Emmy Fischer, která pracuje pro švédskou realitní kancelář Bjurfors, budu muset ukázat víc. Její stylingy jsou totiž boží a rozhodně doporučuju kouknout na její stránky.

Tenhle byt z centra Stockholmu je mi z jejího online porfolia asi nejbližší - oslovila mě hlavně ta úvodní fotka s obrazy, ale i další vtipné detaily v tomhle krásném ( i když "jen nastajlovaném") interiéru. A kdo pozná, který kousek stylistka použila i v minulém bytě, má u mě deset bodů!

Líbí se mi zejména barevná škála interiéru - je sice poměrně střídmá, ale ze zajímavými akcenty modré či zelené barvy. Taky mě dost baví vintage doplňky - cínové svícny moje mamka kdysi ulovila v bazaru snad i úplně stejné.



Mít v ložnici takové krásné okno, asi jsem vcelku spokojenej člověk. Úplně se mi chce před něj lehnout a zírat ven!





Ta okna jsou prostě boží. S pozdravem, vaše Anka. Tečka.


K bílé podlaze už jsem se taky vyjadřovala mockrát = ach



Podle mě je tady fakt skvěle vidět dobrá práce stylistky, která se snaží byt prodat - když se na byt totiž zadíváte pořádně, zjistíte, že až na stůl s židlema, postel, pár doplňků a obrazy je víceméně prázdný. A přesto tam chci bydlet! 

Tak příště zas třeba odjinud. Obrázky jsou odsud.
Krásná večer vinšuju
post signature

2 komentáře:

  1. Áchám s tebou, to okno ♥ Vůbec ta ložnice a celý ten byt! Hned bych si šla něco zařizovat a lovit ty cínové svícny :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám zálusk na svícny, mám takovej pocit, že už jsem dlouho nebyla nikde v bazaru.... :)

      Vymazat