neděle 14. srpna 2016

Švédský byt z realitky na srpen

Na tuhle neděli jsem měla naplánováno úplně hrozně moc věcí. Výsledek je takový, že da mdě de rýba a kašel, tudíž jsem po nutném úklidu a šesti usmažených palačinkách fakt dost ráda, že sedim. DIY projekty se tak zase odkládají, ale naštěstí tu mám pro vás úplně strašně krásný byt ze švédského Göteborgu, který se před rokem objevil na stránkách realitní kanceláře Bjurfors. Mimo to jsem se rozhodla, že konečně přišel čas udělat novou kategorii - pokud si tak budete chtít projít všechny krásné byty, o kterých sem tu kdy psala, ode dneška stačí kliknout na záložku "interiéry". Takže tolik na úvod a mrkejte na to!

Na tomhle bytě se mi moc líbí jeho světlá, ale přesto dost zábavná barevnost. Bílou ozvláštňují zemité tóny, pastelové barvy a kontrastní černá.




Kuchyň rozhodně nevypadá jako nová, ze strany druhé mi ale ani nepřijde, že by potřebovala výměnu - někdy stačí staré zařízení zkrátka pěkně opečovat. A tak se mi to líbí!


Samé prkno na podlaze, ach!


Hrozně se mi líbí růžové sofátko, ale líbí se mi i retro komoda a nadčasové police String, ty jsou vždycky dobrá volba.


A z toho zrcadla vážení, tak z toho mám akutní záchvat závistivosti.





Byt je to dost malinkatý, ale těch zákoutí a různých zajímavých úhlů je tam teda hodně.


A co zaujalo vás?
Obrázky odsud
Krásný zbytek neděle
post signature

5 komentářů:

  1. Hurá, díky za novou kategorii. Do teď jsem jsem hledala a tápala... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Překrásný byt, světlý, s pastelovými barvami v detailech jako skříň nebo sofa.. Moc hezký výběr =)
    Michael a Patrik
    MesHommes.com

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle je pro mě naprostá dokonalost, takhle si představuju vkusné bydlení. A ta komoda pod televizí, to je něco!

    Simple living: Střípky mých dnů

    OdpovědětVymazat
  4. Vydarena volba. Za me asi nej ta zelena komoda,a le i mnoho dalsiho:-). M.

    OdpovědětVymazat