středa 10. srpna 2016

Inspirace - 10 ateliérů pro kreativní jedince

Jedna z časově náročných lidských vlastností je neustálá touha po "něčem lepším". Doděláte jeden projekt, splníte si sen...a už se vám hlava plní dalšími projekty, sny a cíli, které jsou další na řadě. A tak to jde furt dokola. Teda aspoň u mě. Máte to taky tak?

Poslední dobou čím dál tím víc sním o vlastním ateliéru. Jak se tak znám, pravděpodobně bych se tam akorát rýpala v nose a koukala na Game o Thrones, ale ta idea vlastního aťáku mě prostě hrozně láká. Představuju si ho jako místo se spoustou světla, s obrovským stolem a nejrůznějšími DIY potřebami a nářadím. Dodělala bych tu všechny rozdělané projekty a nezabývala se ničím jiným než kreativními činnostmi. Konečně bych se naučila pořádně šít, utkala bych ten koberec z tričkoviny, vyrobila čelo na postel a po letech zas namalovala nějakou matlaninu, kterou bych pak pověsila třeba na záchod. K tomu všemu bych sice napřed musela vyhrát eurojackpot, protože jak z těchto činností udělat zaměstnání mě zatím nějak nenapadlo, ale tak snění povoleno, ne?

1. Pro začátek by ten můj ateliér ani nemusel být nijak extra velký. Hlavně aby byl světlý!

zdroj
2. No prosim. Byt máme sice velký, ale šicí stroj se mi teda už fakt nikam nevejde. Rozhodně ne na stálo. Achjo!
zdroj
3. Do takového aťáku by to chtělo pořádnou nástěnku. Tahle je dost boží! Mám pocit, že jsem ji už do nějakého článku dávala, ale nemůžu ho najít, heh

zdroj
4. Hrozně se mi líbí ty "kozy", na které se pokládá deska stolu. Taky jsem zjistila, že bych dost potřebovala takovej ten stůj s podsvícenou skleněnou tabulkou. Hmph

zdroj
5. Taky tak nesnášíte pobíhání po bytě a hledání tu metru, tu pravítka, tu kladiva nebo to je jenom můj problém? Takováhle stěna by to všechno vyřešila! Měla ju i slavná americká kuchařka Julia Child v kuchyni na pánvičky, tak to musí být pravda.

zdroj
6. Samozřejmostí by byla i obří mood board

zdroj

7. Jono, velkou obrazovku bych v něm měla taky. Zjišťuju, že na noťasu oproti velké bedně skoro nic nevidím.

zdroj
8.
zdroj
9.
zdroj
10. Tohle by mohl být von. Po večerech by se tam pořádaly dýchánky s hudbou, tvrdým alkoholem a intelektuálníma kecama. To by byla krása! Achjo

zdroj
Mňo. Tak já se vracím zpátky na zem a děkuji za pozornost. Čest všem kreativním lidem s vlastními ateliéry, já jdu cvičit, ať si nevyrobím syndrom karpálního tunelu.
Papa
post signature

2 komentáře:

  1. Tak jako jo, hodně z toho mám (například mood board jsem už skoro rok neobnovila, bo jsem líná), ale ta vlněná osmička je teda bohovská. Hlavně ty vlny, do toho bych zabořila hlavu a usnula :).
    Místo tvrdýho teda pijem víno a kecy u toho máme různý, někdy i intelektuální, muhehe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty se máááááš....A víno by šlo taky, záleží na ročním období :)))

      Vymazat