středa 13. července 2016

Léto u dánské značky Hübsch

Většina značek už sice začala zveřejňovat katalogy na podzim, mně ale přijde logičtější ještě chvilku pokračovat v kolekcích na léto. Dánská značka Hübsch byla jednou z prvních (nebo možná úplně první, teď nevim), které jsem na blogu věnovala samostatný článek. Schválně se na něj mrkněte tady, je to docela hlína. Jednak o něm píšu v ženským rodě, a jednak jsem v té době vůbec neuměla shánět kvalitní obrázky, takže jsou to myslím print screeny z pdf katalogu. Fail. Rok 2013 prosim pěkně a ještě docela petite Anka. Poměrně hodně zajímavá je ale i proměna v designu, která je za ty tři roky opravdu docela výrazná. I když má Hübsch v nabídce i spousty stále stejných kousků, jejich kontext se od shabby industriálního stylu s romantickým nádechem posunul spíš do elegantnější a střídmější roviny. 

Ale jak říkám, spoustu věcí je stejných, jen to "pozadí" je jiné. Z toho mimochodem vyplývá docela prima věc - z velké většiny se jedná o nadčasové kousky, které navíc zapadnou do více typů interiérů. Dneska je pro mě Hübsch synonymem teplé severské elegance.

Co mám na téhle značce ráda je jejich obliba v dubovém dřevu - ať už na nábytku nebo třeba rámečcích na obrázky. Řekla bych, že je to i jeden z jejich poznávacích znaků.





Tohle je moje oblíbená fotka. Velice střídmý styling, který i tak působí hrozně útulně. Kouzlo!



Mimo jiné má Hübsch prima přírodní svítidla.


Další z mých oblíbených fotek. Ty dveře!!!! To sice není zásluha designérů Hübsche, ale jsou boží. A ficus lyrata taky. A jo, ty lucerny jsou taky prima.


Na tomhle katalogu se mi moc líbí barevná škála - různé odstíny modré skvěle ladí s jejich proutěným nábytkem a taky s už zmíněným dubovým dřevem.

Mimochodem, Hübsch má i moc pěkný nádobí, ty vinný sklinky sem ted měla pučený na focení a byly super!


Hübsch hodně myslí na kytičky. Ostatně jako většina skandinávských značek - na severu totiž vědí, že interiér se bez kytek neobejde!



Poslední dobou trochu přemýšlím nad tím, jestli náhodou nepotřebuju krasulu. Nepotřebuju já krasulu?


Taky se vám Hübsch líbí tak jak mně?
Pokud se vám líbí něco konkrétního, tuhle značku u nás koupíte na eshopech Bella Rose a Nordic Day.

Fotky Hübsch.

Krásný večer vinšuju!
post signature

2 komentáře:

  1. Tak to je pěkný...něco podobnýho jsem viděla i tady : http://www.aaahome.cz?a_box=nc6v4n6n

    OdpovědětVymazat