pondělí 23. května 2016

Nicolas Vahé a troška foodstylingu

Tyhle fotky dobrot z dílny michelinského šéfkuchaře Nicolase Vahé jsem sem zkrátka nemohla nedat. Nicolas Vahé je zcela reálnej pán s dlouhejma vlasama, taky je to ale zároveň dánská značka nejrůznějších dobrot a kuchyňských doplňků, která patří pod dobře známý House Doctor.

Nicolas Vahé je Francouz s vazbama na Dánsko a má fakt prima koření, prkýnka, oleje, čokolády, kudly, omáčky, marmelády, směsi na rizota a tak všelijak podobně. Cena produktů relativně přiměřená výkonu a jako bonus hrozně krásný obaly od potravin, který se na tu linku vystavujou samy.

Má to jenom takovou jednu malou chybku - ještě by to chtělo samotného pana Mikuláše, aby nám to přijel dom všecko uvařit.


Kromě toho všeho má Nicolas i úplně šílený fotky, ze kterých slintám jak vzteklej pes. Tohle jsem nikde nenašla, co to přesně je, ale chci to a hned.




Bramborový salát s chřestem, ředkvičkama a řeřichou musím vyzkoušet


Variací na téma kozí sýr v salátu existuje mraky - tahle s hruškou, polníčkem a vlašskými ořechy vypadá značně sympaticky.


Třeba caprese jim hodně často. Ale dát si tím tu práci a takhle pěkně to nafotit, to já prostě nemůžu nikdy v životě zvládnout. Obecně je to jeden z důvodů, proč nepřidávám na blog tolik receptů - ne že bych nikdy nic neuvařila, ale když už něco uvařím, většinou to chci okamžitě sníst. Jak to ti foodblogeři dělaj upřímně nechápu. Možná se nají předem? Nějaké rady někdo??


Slávky na víně - moje oblíbené prázdninové jídlo.


Cibulový kompot by moje bříško asi nezvládlo, ale teda též bych si dala



Hezký prkýnko na nože na sýr jsou moje zásadní mezera ve výbavě. Sama nechápu, jak to, že doma zatím nic podobného nemáme.


Produkty Nicolase Vahé se u nás dají koupit kde jinde než na mojí téměř homepage Nordic Day. Obrázky jsou přímo ze stránek Nicolase Vahé, kde se mimo jiné dají sehnat i recepty na některé z pokrmů výše.

Tak já se jdu podívat do ledničky, jestli se tam třeba neobjevilo něco nového. 
Čus bus

post signature

Žádné komentáře:

Okomentovat