neděle 21. února 2016

Střípky z kolekce Madam Stoltz jaro/léto 2016

Fungování času v posledních cca dvou letech se tak nějak vymyká mému chápání. Březen je (už zase???!!!!) za rohem, jaro taky...a tudíž přichází chvíle, kdy nejrůznější značky vyrukují se svými novými kolekcemi na jaro a léto. A to jsem tudle sendávala ozdoby ze stromečku. Nechápu.

Stejně jako na podzim mám tak pro vás ukázku z nové kolekce dánské značky Madam Stoltz, která to tentokrát hodně směřuje ven na vzduch. Novým trendem jsou nejrůznější macrame objekty a lapače snů (díky čemuž si připadám jako vědma), a pak klasika jako pohodlné polštářky a deky k uvelebení se na terase, na zahradě nebo (pro ty šťastnější) na pláži.

Pláže na severu mám hrozně ráda. Nicméně k vyčarování takovéhle atmošky postačí i písek u rybníka, ohníček a měkká deka. No dobře, skoro!





Achjo, nemohlo by to léto být už jako teď hned okamžitě?


Moc se mi líbí myšlenka venkovní kanceláře. Třeba jednou...


Dovnitř si Madam S. vymyslela pár docela dobrých vychytávek. Třeba tyhle skřipečky na všechno možný, které má letos v docela dost barvách.


O takových svícnech se mi nedávno zdálo. Vehementně jsem do nich sháněla vhodný svíčky s ozubeným spodkem. Achjo :)


Nechcete korkovou nástěnku? Stačí hromada washi pásek a zrcadlo!



Tyhle lampičky, hlavně tu vpravo, naprosto NUTNĚ potřebuju. Sice už je absolutně nemám kam dát, ale sou prostě boží.


Nejrůznější ošatky a košíky můžou úplně parádně sloužit i jako dekorace na zdi. To se mi teda líbí hodně - mít takhle zavěšené ošatky třeba v kuchyni a v případě potřeby je zkrátka sundat, good idea!


Taky už se těšíte na jaro?
Hezký zbytek neděle
post signature

obrázky Madam Stoltz

1 komentář: