středa 14. října 2015

Vzpomínka na Kodaň - Lyngby Porcelaen, Nomess Copenhagen a H. Skjalm P.

Smutný příběh vážení - můj telefon to zabalil a odešel do věčných lovišť. Přišla jsem tak o kontakty, o ze sentimentálních důvodů schované esemesky...ale o co jsem nepřišla, protože to bylo na kartě, jsou fotky. Do Kodaně jsem si sice brala foťáka, drobnosti, které mě zaujaly a cvrnkly do nosu, jsem si ale jen tak narychlo blejskala do telefonu s tím, že si je pak pořádně proštuduju. K čemuž jsem se tedy ve výsledku dostala až teď při snaze vydolovat z toho telefonu aspoň něco, ale lepší pozdě než nikdá, že.

Značka, do které jsem se v září v Kodani zamilovala na první pohled, je Lyngby Porcelaen. Jejich skleněné dózy na bonbóny/whatever mi naprosto učarovaly svou křehkou něžností a okamžitě jsem zatoužila jich hned několik vlastnit. No hele:




Vroubkované sklo v jemných barvách působí neuvěřitelně subtilně, přitom když dózu vezmete do ruky, nemáte vůbec pocit, ji rozdrtíte pouhým fouknutím. Kromě dóz mají i podobné vázy.


Obrázky lyngbyporcelain.com
Další značka (úplně z jiného soudku), kterou jsem neznala (shame on me), je Nomess Copenhagen. Ti mě dost zaujali svou nabídkou plexiklových úložných boxů v různých barvách, který se vždycky na něco hodí. Rozhodně budu tuhle značku nadále sledovat.




Obrázky www.nomess.dk
Značka H. Skjalm P. má sice nejdivnější název, zato je z těchto tří asi nejdostupnější. Je to taková dánská klasika, která má hodně blízko k dalším značkám, které je možné koupit i u nás, jako například Madam Stoltz nebo House Doctor. Rozhodně mě ale dost věcí zaujalo natolik, aby si H. Skjalm P. poznamenala.




Obrázky http://www.hskjalmp.dk/
Taky na cestách sbíráte tipy? Oslovilo vás něco? Čus bus

post signature

2 komentáře:

  1. Krásne veci, hlavne to sklo. Nejak som sa dostala na tvoj blog, a čítam že ti odišiel telefón. Nejak odchádza aj mne, takže rýchlo niečo zachrániť. Inak fotím si inšpirácie všade, na dovolenke, v obchoďáku, kde je niečo,čo neujde môjmu oku. Napr. zastavím obraz na TV a odfotím si, čo ma zaujalo a fotím na 2 foťáky striedavo, tablet a mobil.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak Lyngby porcelán je naprostá bomba. Hned jsem si otevřela jejich stránky a věděla bych si vybrat :-). Škoda, že to neseženeme i tady.

    OdpovědětVymazat