sobota 6. června 2015

Rozjímání nad fototapetou vol. 2.

Jestli jste zaznamenali červnové číslo Elle Decoration, zaznamenali jste taky určitě tu naprosto skvostnou tapetu na titulce. Okamžitě jsem ji začala googlit, až jsem se dostala na stránky švédské značky Rebel Walls, kde jsem si jen potvrdila, že nutně potřebuju asi tisíc eur, abych si mohla ideálně celou zeď vytapetovat tímdle:

1. Tuhle mají hned v několika barvách, tahle je podle mě nejkrásnější, ale modrotiskovou bych brala taky.

O zdech píšu docela často, naposledy myslím v článku o vodovkách. Fototapetám jsem se už taky věnovala, tehdy to ale bylo něco ve stylu "no možná to nejni úplně marnej nápad". Teď mám pocit, že je to vlastně zcela vynikající nápad. Ale asi se v tom pocitu do jisté míry promítá moje současná touha po přírodě, moři a horách.

2. A klidně i skalách.


3. Rebel Walls jsou super hlavně v tom, že svoje tapety dokážou ukázat v opravdu zajímavým kontextu. Jinak si myslím, že něco podobného lze sehnat levněji a i u nás - jenom už na to musíte mít lepší čuch a představivost.


4.


5.

6. Tohle prosim, to mě taky úplně bere. (Už jsem evidentně příliš dlouho nenavštívila mé srdcové Skotsko.)


7.

8. Ježiš já chci k moři, až bych brečela


9.


10. Mít já pracovnu...


Určitě doporučuji mrknout na stránky, pokud vás tenhle výběr zaujal, protože mají fakt samý krásný věci.
Všechny obrázky Rebel Walls. Hernajs to jsem se zas jednou zasnila... Tak zpátky na zem.
Krásný zbytek víkendu!
post signature

Žádné komentáře:

Okomentovat