pondělí 18. května 2015

Kdybych měla balkónek...

...jó to bych se měla. Stačil by malilinkatý, ale musel by být jenom pro mě a ideálně i s nějakým prima výhledem. Jinak máme v bytě balkóny hned dva (prťavé), nicméně ani jeden z nich není k mému soukromému přístupu s lahví vína, tunou polštářů, svíček a knih vhodný.

Na luftě já zevlím čím dál tím radši. Určitě je to spojeno i s tím, že najednou po letech studentského free života lítání po všech čertech jsem většinu dne zavřená mezi čtyřma stěnama a tak nějak mi z toho občas mírně šibe. Kdybych si tak aspoň večer mohla posedět venku....ach ich...(rozuměj jako bez lidí a piva) třeba nějak takhle by to mohlo vypadat:

1.
zdroj
2. Ale úplně by mi stačilo i něco menšího...

zdroj
3. Moje oblíbená lodžie z dílny Marianne Bydlení

zdroj
4. Výhled na obě strany...

zdroj
5. Lucerny a kyblíky by byly nezbytnou součástí

zdroj
6.
zdroj
7. A kdybych měla víc místa... Tahle barevná kombinace mě dost bere. A obligátní světelný řetěz od House Doctora, no tak to je kapitola sama pro sebe, že.

zdroj
 8.
zdroj
9. Kočka mi taky přijde jako docela zásadní doplněk.

zdroj
 10. Tohle by mi prosím fakt úplně stačilo:

zdroj
11. Tak aspoň na vypití kafe na stojáka?

zdroj
12. Haha, tohle mi hrozně připomíná jeden bar v Londýně, jeho terasa vypadala dost podobně

zdroj
13. Tak trochu hipster štýl

zdroj
14. Mňam mlask

zdroj
15. Tolik zeleně by mi jistojistě chcíplo, ale tak třeba by se mi na to zalívání podařilo přemluvit někoho jinýho....


Máte balkónek? A máte ho vystajlovaný? A co tam děláte? A já vám ho dost závidim!
post signature

6 komentářů:

  1. Ta desítka je super, jen otevřít dveře a skočit na matraci :) Paráda úplná, asi ty menší balkony se mi líbí víc, jsou takové útulné, vlastně taková letní postel! My balkon teď nemáme, ale máme za domem obří park, kam si můžu kdyžtak jít posedět a poležet! Aspoň něco :)

    OdpovědětVymazat
  2. pozor na to, co si přeješ ;)
    já jsem taky chtěla "aspoň malý balkónek"... a mám fakt zhruba tu 10 (jen to co jde vidět, podle mě tady tento pokračuje ještě jednou tolik doprava - závist) :) a jsem z toho zoufalá - tam se fakt NIC nevejde :(

    OdpovědětVymazat
  3. Měla jsem lodžii ... s matrací, hromadou kytek a závěsným houpacím křesílkem ... slunko až do večera. Teď mám zahradu a sním o zastřešeným posezení ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. balkon-lodžii jsem "objevila" s dětmi,resp. asi 2 roky zpět, do té doby jsem tam jen sušila prádlo, a v zimě skladovala v bedně jablka. Ale 2 roky zpátky ho často uklízím, někdy tam vytírám i častěji než v bytě :-D , bedna na jablka se na léto stěhuje do sklepa, a na balkoně jsou kytičky, děti v bazénu nebo si hrajou na dece. Loni přibyla úložná lavice s panelem z Ikey, a jsme tam ještě častěji, večer tam i čteme před spaním pohádky, pozorujeme králíky, netopýry, ptáky...bohužel máme hned naproti další panelák, velice blízko, a my jsme v přízemí, takže je k nám vidět z paneláku odnaproti i z chodníku, takže to soukromí mi hodně chybí a štve mě to.
    Olga K.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj,
    tohle jsou parádní fotky, ale málokdo má tak designový balkónek nebo terasu. Budete ještě někdy psát články o balkónech? Chtěla bych vidět české realizace, které podle Vás stojí za povšimnutí. My teď chystáme realizaci stylovky, po letech dohadování, jak to má vlastně vypadat :D

    Děti jsou už fuč, takže by to mohlo i vydržet. Dost váháme s výběrem nábytku na balkon, protože není celý zastřešený, na část prší a a vzhledem k místu není možné dostat ho na zimu dovnitř. Takže chceme zkusit dát tam nějaký zahradní nábytek a případně ho ošetřit, ať to vydrží. Nemáte nějaké reference na http://www.i-zahradninabytek.cz ? Máme tam vybranou sestavu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je složité ty české realizace najít zdokumentované, ale zapíšu si to na seznam budoucích témat :) Osobní zkušenost s eshopem nemám, ale Heuréku maj vcelku dobrou, tak bych se toho asi příliš nebála :)

      Vymazat