pátek 4. dubna 2014

10x měděný lustr Toma Dixona

Tak mi tudle Oliva tady připomněla designéra Toma Dixona, na kterýho se jinak usilovně snažím zapomenout, protože ty jeho lustry, potažmo teda jejich ceny, mě prostě ničí. Jeho měděné koule jsou myslím ještě lepší než ty stříbrné "mirror balls"a černé "beats lights", který jsou zas úplně jiná kapitola. Na kompletní nabídku mrkněte sem, já jsem se rozhodla celou krátkou inspiraci věnovat jenom těm měděnejm koulím, protože třeba se na základě toho něco ve vesmíru pohne a jedna mi tu přistane. Jenom doufám, že to vesmír nevezme doslova a neproletí mi stropem měděnej meteor.

Takže pro začátek, aby bylo jasno, o čem bude po rozkliku řeč:

http://www.tomdixon.net/news/2013/08/copper-inspiration
Tom Dixon je v Tunisku narozený britský designér, který se specializuje zejména na osvětlení,doplňky a nějaký ten nábytek. Jeho práce je o to zajímavější tím, že je nefalšovaný samouk, který přitom pracoval pro nejrůznější designový velký ryby, dokud si nezaložil svou vlastní značku.

A tohle je už krátká óda na jeho měděný lustry.

1.
2.
3.

Na mědi je vynikající skutečnost, že ladí prostě všude. V čistě bílém interiéru dodává teplý akcent a jinak skvěle ladí s barvama i se dřevem. Čistý tvar je taky neuvěřitelně univerzální. S tímhle lustrem to prostě nejde zkazit, leda byste měli problém s barvou samotnou.

4.
 5.
 6.

Slint. Možná je to jenom můj dojem, ale přijde mi, že s tmavě modrou a zelenou to vypadá extra dobře. No a když je v tom navíc kočka, tak jsem zcela ztracená, to je jasný.

7.
 8.
 9.
 10.

Tentokrát mi práci s hledáním pan Dixon usnadnil, obrázky jsou z jeho pinterestu.

Sledujete, jak se snažím a čísluju? No dobře, tenhle článek to zrovna asi úplně nevyžaduje, ale aspoň trénuju, chachacha.

Krásný víkend vinšuju
post signature

8 komentářů:

  1. Čísla!
    Takže!.... 4, 6, 9 - uplně supr fotky. Ten lustr se chová jako obraz. Nebo jako zrcadlo, které přetváří odraz v obraz. No líbí se mi moc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to je dost bžunda, jak je v nich vidět fotografa a prostor za ním! :)

      Vymazat
  2. od něj bych brala i šnůru na prádlo.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta měděná mě nijak extra nezaujala (asi vážně mám problém s tou samotnou barvou), ale ta kolekce Beat se stala šampionem mého srdce. :O <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nojo, přeci jen je ta barva taková...ne úplně běžně využívaná, člověk si na ni musí napřed trochu zvyknout. Beat je ale super, naprostej souhlas!

      Vymazat
  4. Vidím něco podobného poprvé a jsem z toho celá vedle, u mě vede šestka, ach! bára.kára

    OdpovědětVymazat