neděle 20. října 2013

Dánský design firmy Hübsch

Tak jsem si takhle googlila háčkovaný přehozy přes postel, protože se mi hrozně líbí a mám je v merku od chvíle, kdy jsem spatřila jeden ve Švýcarsku u známé doma. Ulovila ho v Armádě Spásy za úplně nehorázně málo peněz a já po něm od té doby toužím taky. Něco jsem našla, ale ty cenový relace jsou teda fakt něco. Vono taky když se vám líbí ručně háčkovanej přehoz z čistý vlny, tak se jaksi předpokládá, že to nebude zadáčo. No a tak jsem se už chystala o tom udělat článek, než jsem se rozhodla trochu prozkoumat výrobce jednoho přehozu z Bella Rose, jestli jich jako nemaj víc. Ve výsledku kašlu na přehozy, protože tohle musíte vidět!



Dánská firma Hübsch, která inkriminovaný přehoz vyrábí, mě totiž naprosto dostala. Specializují se na útulný skandinávský design, ovšem s hezkou dávnou industriálna, což je kombinace, ze které já prostě slintám jak nadprůměrně slintající pes.

Katalog, který vám teď tak trochu ukážu, vyšel v srpnu na podzim a zimu. Hübsch vydává dva katalogy ročně, nicméně v ČR bohužel neoperuje jinak než prostřednictvím jiných obchodů. Samotný Hübsch tedy u nás nenajdete (pokud vim), jejich zboží ano, např. ve zmíněném eshopu Bella Rose. A tedy díky bohu aspoň za to, protože mně se to teda líbí hrozně.

Oprýskané zdi, dřevo, kov a přírodní barvy, ach! 


 A do toho picnou křišťálovej lustr, ou jé.










 Tenhle styl textilií (řikám jim indiánské) se mi hrozně líbí. Dva podobné polštáře měli v H&M home, kdyby to náhodou někoho zajímalo:).


 Nedalo mi to neukázat je zblízka:


A ten háčkovanej přehoz vlevo dole, kvůli tomu celýmu to tady vzniklo...





 No pro alergiky tohle prostředí asi nebude, ale koho to zajimá, žeano.














Všechny obrázky pochází z katalogu firmy Hübsch. Mňo, to jsem se zas jednou pořádně kochla. Kochli jste se taky? 

Mějte se krásně
La Petite Anne

4 komentáře:

  1. Ani,
    a co ten přehoz zkusit uháčkovat?? :o)))
    jinak Hübsch je další značka, která mne bere!!!
    A díky,že máme Bella Rose...
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, rozebírala jsem v to v článku o předložkách a koberečcích, tak se mi to nechtělo znovu psát, ale já jsem na háčkování totálně levá! Jednou jsem zkoušela čepici a vyšel mi takovej podivnej bachratej patvar:D Čili se obávám, že i kdybych se do toho pustila, nikdy bych nedospěla ke zdárnému konci... :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Hihihi, no nevím, jestli mám být ráda, ale asi jsem:D

      Vymazat