neděle 17. března 2013

Porcelán na Fleru

Jelikož je venku porád zima jak v psírně, na chození po městě a lovení pokladů ještě není ta správná doba. Nezbývá tedy než internetu, nojo. Dlouho jsem nebyla na Fleru, tak jsem si řekla, že se mrknu, co by se mi tak čistě hypoteticky mohlo líbit. Zase jsem skončila u porcelánu. Fakt nepoučitelná...

Když se naučíte vizuálně filtrovat hrnky s kočičkama a tulipánkama, máte šanci najít i opravdu zajímavý věci. Já kdysi k narozeninám dostala bezvadnej hrníček na kafíčko s kozama a tak nějak se mi zalíbila myšlenka mít nějaký takový kalíšky na vajíčka. Jdou na mě Velikonoce asi. A světe div se, fakt existujou!

Flerový účet Imalisky je plný porcelánovýho nádobí i šperků, mě teda ale víc zajímá to nádobí. Kalíšky se slepicema jsou prostě dobrý. Pěkný autorský design tisku za devadesát korun, to je blaho.

Slepice nebo vejce?

Autorka využívá drobné, většinou zvířecí motivy a dost jí to jde. V misce s havranem na dně úplně vidím svoje ranní müsli, který mi zas tak moc nechutná, ale snim ho, abych se k tomu havranovi dostala!

Odkaz tady
Solnička a pepřenka Pane pojďte si hrát jsou sice z jiného obchodu, ale od stejných autorů (autorky?). Vtipný a jako bonus inspirovaný medvědama z Potkali se u Kolína, což na mě teda pla. Horší už je to ovšem s tou cenou, tahle sranda stojí 620 kaček.

Odkaz zde

 Mým naprostým favoritem je ovšem sada na kafíčko s jezevčíkem. Opravdu velice seriózně uvažuju, že tohle někomu pořídím, takže pokud ode mě "někdo" dostane tohle k narozeninám, tak se omlouvám za spoiler, to je zkrátka nevýhoda blogu. Moje vyjadřovací schopnosti bohužel zůstaly včera na večírku, takže bez květnatých metafór - tohle je můj šálek kafe. Bahah, tak přeci.

Odkaz zde
A jedeme dál. Geometrický design obchodu EHB mi trochu něčím připomíná papírovej design papelote. Čisté, jednoduché, mně se líbící. V popisku je napsaný, že vzor je inspirovanej střihama z Burdy, i když mně to teda přijde spíš jak technickej výkres. Tak nějak by mi to ladilo na pracovním stole nějakýho stavaře.

Odkaz tady
 Tenhle hrníček je prima, ale v nabídce mají ještě takovýty úzký hrnky, který úplně nesnášim, protože se do nich nic nevejde. Pokud to není hrnek na kafe, tak ho potřebuju velikánskej!

Odkaz tady

Odkaz tady

A jedeme dále. Obchod Demokracie nabízí spousty drobností a šperků, ale to nádobí, to je fakt něco. Netradiční barevnost, cáklý potisky, tak to já můžu.

Zdroj
 Přesně takovýhle obrázky jsem ráda krselila jako děcko. Jednou jsem takhle zplodila medvědí noru, ten obázek si dodnes pamatuju. Byla jsem na něj děsně pyšná, když jsem ho nesla domů ze školky ....a doma mi nikdo nevěřil, že jsem ho nakreslila sama. Dodneška si pamatuju tu větu "to jsi někde obkreslila, né?". Mám takovej pocit, že pro uctění památky medvědího brlohu si asi budu muset koupit talíř s krtčím.

Zdroj

Zdroj

Zdroj

Hrníčky jsou bezva v tom, že mají větší plochu, kterou můžete objevovat. Já bych se při pití z takovýho hrnku asi permanentně pobryndávala.


Zdroj

Cukřenka je asi celkový vítěz dnešního lovu. Jednu podobnou doma mám, ale najednou mám děsný nutkání mít dvě. Ono taky - když má něco na dně jablíčko...chápete, ne?



Zdroj

Tak a teď už se du fakt učit!

Le Petite Anne

3 komentáře:

  1. Mně se jenom moc nelíbí ten talířek na kterým je Pilsner Urquell.Nevim ta láhev mi tam nějak nesedne.

    OdpovědětVymazat
  2. Hmmm.. brácha na to píše diplomku, tohle bude hledat.

    Check out my weblog - dárky k 50 - -

    OdpovědětVymazat