pátek 1. března 2013

Jak se bydlí v seriálech

Ideální způsob, jak si procvičit angličtinu, je koukat na anglicky mluvený seriály nebo filmy. Když jsem si někdy v šestnácti pustila nějakej film přes internet poprvé, nerozumněla jsem ani slovo. Od té chvíle ovšem uplynulo již hodně doby a porozumění mi již problémy nedělá. Teď už mám dokonce čas koukat i na obrazovku!

Na seriály na internetu koukám i po letech. Mám šílenou averzi k dabingu, kterej zásadně zkazí všechny vtipy a sexy hlasy sexy chlápků (třeba dabovanej Johhny Depp nebo Brad Pitt....to je jak pít drahý šampaňský z plastovýho kelímku), čili bych se na ně u nás v televizi asi nedívala ani v případě, že by je u nás skutečně dávali. Co by mě ovšem mohlo zviklat, by byla možnost si pěkně na velké obrazovce dobře prohlídnout to, kde se daný děj odehrává. Někdy je to totiž překvapivě velice zajímavý!

Seriál pro pubertální zpěváčky a místy deprimované dospělé potřebující zvednout náladu Glee sice není zrovna počin pro intelektuály, stejně mě to ale ba. Co mě ale ba zcela nehorázně, je newyorský loft dvou hlavních postav. Bohužel lepší foto nějak není k mání.

Zdroj: www.gleeforum.com

Ve studiu vytvořili parádní obytný prostor, jehož jednotlivé části jsou od sebe odděleny variabilními přepážkami, jako knihovnou, závěsy a podobně. Industriální styl bytu podtrhuje syrovost materiálů - hrubého dřeva a pořádně oprýskaných cihel spolu s patinovaným nábytkem. No, asi by mi nevadilo tam bydlet.

Dalším bytem, který mě v seriálech zaujal, je byt Mary Margaret, respektive Sněhurky, ze seriálu Once Upon a Time. Naprosto zbožňuju pohádky pro dospělý, takže i když je to vlastně tak trochu trotlovina, absolutně se toho nemůžu nabažit. Sněhurka má v reálném světě byt plný bílé barvy. Logicky. 



Zdroj: http://theyellowcottage.wordpress.com/category/vintage/
I tady vidíte hodně cihel a patiny. Pokud budete kreativní, můžete takovýto prostor vytvořit levně a přitom to bude vypadat jak z designovýho časopisu. Výzva, ne?

Ale asi ten úplně nejoblíbenější seriál, na kterej koukám, jsou 2 Broke Girls. Je to sitkom trvající asi dvacet minut (mám ten pocit), který rozhodně není pro děti. Je totiž cynickej a sprostej až běda, jenže to je tak nějak zrovna to, co mě fakt dost baví. Moc často se mi nestává, že bych se u obrazovky smála nahlas, tady se mi to stává vcelku pravidelně. Zvrácený smysl pro humor zkrátka činí život o trochu zábavnější, no.

Na to, že jsou tyhle dvě holky úplně broke, čili švorc, mají zatraceně dobře vybavenej bejvák. 






Obrázky ze stránky www.cbs.com
Eklektický styl tohodle studiovýho bejváku je založen na rozmanité barevnosti a spoustě dekorativního textilu. I z tohoto se vážení můžeme poučit. Nemáte-li prachy na design, aspoň to hodně vybarvěte!

Musím říct, že mi přijde skoro až škoda, že v tadytěch "bytech" nikdo nebydlí. Mně by teda nevadil ani jeden. A co vám? Znáte ještě nějaké působivé interiéry z filmů a seriálů? Tak mi to napište, ať se taky kochnu!

A pěknej víkend vinšuju
La Petite Anne

P.S. Všimli jste si, že v žádným z pokojů není žádná televize? :)


5 komentářů:

  1. Úžasný článek, taky totiž vždycky koukám, jak v seriálech bydlí. Můj oblíbený je loft ze seriálu New girl, do kterého se ke třem chlápkům nastěhuje roztomilá Zooey Deschanel.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to zní jako dobrej důvod, proč se na to konečně podívat! :) Díky za tip:)

      Vymazat
  2. já tam teda televizi vidím.. starou oranžovou klasiku na taburetce...:)

    OdpovědětVymazat